תכנון הון משפחתי

תכנון וניהול הון משפחתי – עורך דין צוואות וירושות

תכנון הון משפחתי רלוונטי עבור כמעט כל אדם בישראל גם כאשר אינו נחשב כ"בעל הון" בסכומים משמעותיים. למעשה, כל אדם המבקש לקבוע הסדרים לחלוקת רכושו טרם פטירתו או הסדרים שיחולו לאחר פטירתו צריך לתכנן זאת מבעוד מועד. 

אחד הפתרונות הנפוצים לתכנון הון משפחתי, שיחול לאחר פטירתו של אדם, הוא כמובן הצוואה. מדובר על  מסמך משפטי שניתן לנסח בעזרת עורך דין לענייני צוואות וירושות על מנת לתכנן באופן מכוון ומודע את האופן בו מתבקש לחלק את ההון ובאלו תנאים ומגבלות והכל בהתאם לרצון המוריש. 

קיימים פתרונות נוספים, שבאים נוסף על עריכת צוואות הכוללים גם ייסוד נאמנויות והקדשים ופתרונות נוספים יצירתיים, שבמשרדנו עושים בהם שימוש במקרים המתאימים בהתאם לציוויו של הלקוח ובמסגרת תכנון ההון המשפחתי.

לפני מספר שנים נוספו מספר כלים משפטיים החלים משעה שאדם מאבד את כשירותו להבחין בין טוב לרע, בין אם מחמת מחלה, תאונה או מכל סיבה אחרת. אחד מהם הוא ייפוי כח מתמשך במסגרתו יכול אדם לקבוע הוראות בתחומים: רפואי, רכושי ואישי שיחולו במקרה בו, חס וחלילה, יהפוך חסר כשירות לקבל החלטות בענייניו. כאשר אותו אדם הינו עתיר ממון ונכסים התכנון של ייפוי הכח המתמשך הופך מורכב יותר ודורש לימוד והבנה של מסת הנכסים כדי לוודא שהוראות ייפוי הכח המתמשך יכולות לחול גם בעניינם.

 

מדוע להתייעץ עם עורך דין לצוואות ועורך דין לתכנון העתיד?

להתייעץ עם עורך דין בקשר לתכנון ההון המשפחתי ותכנון העתיד בימים בהם אנו בריאים וכשירים לקבל החלטות מתבקשת כאשר אדם רוצה לקבוע הסדרים ואינו רוצה לסמוך על כך שמשפחתו תגיע להסדרים  מניחים את הדעת בעצמם ויצליחו לשמור על היחסים בין בני המשפחה גם כאשר אותו אדם לא יהיה כשיר או לא יהיה בין החיים עוד. ניסוח מקצועי של מסמכי תכנון העתיד ותכנון ההון המשפחתי כמו גם התייחסות לכלל הסוגיות העומדות על הפרק עבור אותו אדם יביאו לכך שהמסמכים יהיו ברורים, התהליך יהיה סדור, ההחלטות יתקבלו לאחר הבנה מלאה של המצווה ויקטינו את הסיכויים לקבל התנגדות למימושן.

 

מדוע להתייעץ עם עורך דין אהרונוף?

עורך דין אהרונוף בעל ניסיון רב בתכנון הון משפחתי והעברות בינדוריות ועושה זאת לאחר הבנת המצב המשפחתי והיחסים במשפחה, הנכסים והממון המצויים ברשותה ורצונותיו של המצווה תוך תשומת לב להיבטים שונים הקיימים בדינים השונים החלים על הסיטואציה, על הנכסים ועל המעורבים בעניין. 

כבר נאמר בפרקי אבות: "מרבה נכסים מרבה דאגה" ולכן תכנון שכזה יעזור במקרה של משפחות עתירות נכסים, ואלה מהן הנמנות על לקוחותיו של עו"ד אהרונוף זוכות לחשיבה משותפת מעמיקה, יסודית ומקיפה בכדי ליישם שלל פתרונות לרבות: 

  • עריכת ייפוי כח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון על פי החוק;
  • עריכת צוואות חכמות;
  • עריכת צוואות הדדיות וצוואות משותפות;
  • התאמת מבנה חברות משפחתי למשפחה, ליחסים בתוכה ולדיני המס  (restructuring) ;
  • הקמת נאמנויות;
  • העברות ללא תמורה;
  • טיפול בהוצאת צו ירושה וצו קיום צוואה;
  • ניהול וחלוקת עזבונות. 

 

עורך דין אהרונוף הוסמך בשנת 2004 כעורך דין בישראל ולאחר מכן  כנוטריון בישראל.

בשנת 2014 הקים עו"ד אהרונוף משרד בוטיק בכדי להעניק שירותים משפטיים מאלף ועד תו ישירות (ולא באמצעות עו"ד אחרים או מתמחים), במקצועיות, במסירות ובזמינות גבוהה ללקוחותיו.

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 0507676715. 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top
WhatsApp ליצירת קשר באמצעות הוואצאפ